Érezd jól magad Te is ...

Egyensúlyépítő

Rólam

2018. március 13. - Balogh Ilike

Szia, ez itt az Egyensúlyépítő blog !  

Balogh Icus vagyok. ” Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál. “ Paulo Coelho.-

Talán meglepő lehet számodra, de szeretem az életemet ! Szeretem azt, aki vagyok és amivé váltam. Persze, ez nem volt mindig így. Ha látszólag jól is ment a sorom, sohasem voltam elégedett önmagammal. Amolyan maximalista típus voltam. Én is megküzdöttem tehát a magam terheivel, a taposómalom gyötrelmeivel és szembe néztem saját korlátaimmal,mire most azt mondhatom, hogy elégedett vagyok az életemmel.

 Azért választottam egészségügyi szakmát, mert ...

minden vágyam az volt, hogy segítsek az embereknek abban, hogy újra egészségesek lehessenek.Hisz vallom, hogy " Az egészség nem minden, de az egészség nélkül minden semmi " ahogy Schopenhauer írta. És az is megdönthetetlen tény, hogy a betegségek megelőzése még mindig kifizetődőbb minden szempontból, mint a beteg ember egészségének helyreállítása, ha ugyan visszafordítható még a folyamat. A több, mint két évtizede hozzám fordulók , testi panaszaikat már könnyedén képesek a segítségemmel enyhíteni, de ez nem jelent teljes egészséget. Azt tapasztaltam, hogy ez nem jelenti azt, hogy ezentúl mindnyájan boldogok és elégedettek lennének és arra sem jelent garanciát, hogy többé nem betegszenek meg. Ez is mutatja, hogy van még más összetevője is az egészségnek. Mindig is nagyon érdekelt a betegségek kialakulásának folyamata .

Ha tudod a kiváltó okot, birtoklod a megoldás kulcsát is

Ez azért volt számomra érdekes, mert úgy vélem, ha tudjuk, hogyan és miért betegedtünk meg, ez egyrészt azt is jelenti, hogy

  • képesek vagyunk meg is gyógyítani önmagunkat, de ami még ettől is izgalmasabb az az, hogy
  • képesek lehetünk elkerülni a betegségeket és megőrizni egészségünket.

Ez óriási érték számunkra is, de a jövő nemzedék számára  felbecsülhetetlen.

Sok a megfáradt, kiábrándult , reményvesztett ember

Sajnos, hiába a tudományos világ megannyi vívmánya, s az orvostudomány fejlődése, sajnos azt kell tapasztalnom, hogy egyre több a betegsége mellé, megfáradt, kiábrándult , reményvesztett, álmaitól megfosztott ember. Ez azért van, mert a szervezet egésze kiborult egyensúlyi helyzetéből. Egyszerűen nem vagyunk képesek ennyi szerepben, ennyi életterületen nap, mint nap maximálisan helytállni. Épp ezért a testi egészség mellett kulcsfontosságú a lelki egészségünk fenntartása. A test mélységes tisztelete mellett igen is nagyon fontos a Lélek egészségéről is gondoskodnunk. A Lélek egyensúlyának helyreállítása ugyan nem könnyű , de nem reménytelen feladat. Erre természetesen vannak különféle módszerek.

Ilyenkor célszerű kérni az egyensúlyépítő segítségét, hogy mielőbb átvergődjünk nehéz helyzeteinken . Hiszen benne élve adott helyzeteinkben gyakran nem látjuk a fától az erdőt.

Egyensúlyépítőként mindazok számára akik felkeresnek , igyekszem feltárni a dolgok mögött rejlő okokat, és megmutatom a lehetséges megoldásokat is. Valahogy sohasem hittem, hogy ennyi és kész egy emberi élet. Hisz az ember arra született, hogy boldog és egészséges legyen. Természetesen jönnek a feladatok, a kihívások mindenki számára, de kellő önbecsüléssel, jó egészséggel és felkészültséggel minden ilyen folyamat végén megerősödve ,tapasztalatokkal bővülve,boldogan, elégedetten állunk fel. Nekem ez már sikerült .Neked is sikerülhet! Tarts velem !

Te is lehetsz boldog, egészséges és kiegyensúlyozott

Megmutatom és megtanítom Neked, én hogyan tartom fenn az EGYENSÚLYt, a HARMÓNIÁt, a RENDet az életemben.Tudom, hogy rohanó világban élünk, mégis...úgy vélem, Neked is jogod van a boldogságra, itt és most ! Bármi legyen is a gondod épp most, bárhol is akadtál el, bármiben is szeretnél tovább lépni, mindig ez lebegjen a szemed előtt !S, ha most felsóhajtottál, hogy : - De jó is lenne ! De mégis, hogyan ? – tarts velem és mutatom az utat !

Kívánom, hogy,

Te is,érezd magad jól ! És válj azzá, akivé mindig is szerettél volna !

 Nincsen lehetetlen !

  Oldalaim:

 

 Fénnyel teli boldog napokat kívánok Neked és szeretteidnek !

Balogh Icus - Egyensúlyépítő

 

süti beállítások módosítása